Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Ξέσπασε ο Σκόκο κατά του Μπάγεβιτς


Επίθεση προς τον Ντούσαν Μπάγεβιτς εξαπέλυσε ο Νάτσο Σκόκο με δηλώσεις του μετά τη νίκη της ΑΕΚ επί του Ολυμπιακού. Ο Αργεντίνος σε ερώτηση για τις σχέσεις του με τον προπονητή της Ένωσης, απάντησε : "Είναι προφανή κάποια πράγματα. Όταν χάναμε πάντα η ευθύνη βάραινε τους παίκτες. Όταν όμως κερδίζαμε, κερδίζαμε εξαιτίας του προπονητή. Σίγουρα ήταν μία παράξενη σχέση αυτή που είχαμε με τον προπονητή. Απλά εγώ...


μιλάω στο τέλος της χρονιάς. Εμένα με έχουν ενοχλήσει πολλά πράγματα αλλά δεν τα έλεγα τότε για να μην βλάψω. Γιατί θεωρούσα ότι έτσι δεν θα βοηθούσα. Θα ήθελα τώρα όμως να δώσω κάποια παραδείγματα. Λίγο πριν ξεκινήσει η σεζόν άκουσα τον τεχνικό πως δεν έχει φορ ποιότητας για να βάλει δίπλα στον Μπλάνκο. Επίσης σε έναν σημαντικό αγώνα με την Έβερτον έμεινα εκτός ξαφνικά. Επίσης ακούστηκε πως ανάμεσα στους παίκτες που ήθελε να διώξει ο κόουτς ήμουν και εγώ. Θέλω να ξαναπώ ότι δεν τα είπα τότε για να μην βλάψω την ΑΕΚ. Αυτό που βοηθάει την ομάδα είναι να μιλάμε στο τέλος της σεζόν και όχι κατά την διάρκεια. Σήμερα αποδείξαμε στο γήπεδο ότι θέλαμε να πάρουμε την νίκη και να βοηθήσουμε την ομάδα".

Ο Αργεντίνος ξεκαθάρισε πως η παραμονή του Ντούσαν Μπάγεβιτς δεν θα παίξει ρόλο στην απόφασή για το μέλλον του, δεν δέχθηκε να απαντήσει στην ερώτηση αν έχει υπογράψει στον Παναθηναϊκό, ενώ αναφορικά με τα πειθαρχικά του παραπτώματα, είπε: "γιατί πληθυντικό; Σε ένα έχω υποπέσει που ήταν ο τσακωμός μου με τον Τζιμπούρ. Όμως όπως είδατε αυτό δεν επηρέασε την ομάδα και οι δύο μας κάναμε το καλύτερο. Όσο για την έξοδό μας ένα βράδυ, όντως βγήκαμε ένα βράδυ για φαγητό αλλά γράφτηκαν πολλά ψέματα γι' αυτό το θέμα".

Ολοκληρώνοντας άφησε ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα για το που θα αγωνίζεται τη νέα σεζόν, λέγοντας: "Μπορεί να είναι το τελευταίο μου ματς, μπορεί και όχι. Αν είναι όμως αποχαιρέτησα τον κόσμο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο".


Αναδημοσίευση από contra.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: