Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Παρελθόν ο Φοιρός


Παρελθόν από τον πάγκο του Διαγόρα Ρόδου αποτελεί ο Γιώργος Φοιρός. Ο Έλληνας τεχνικός είχε δηλώσει πως εάν η ομάδα του δεν καταφέρει να μπει στα play off της ανόδου, εκείνος θα δήλωνε αυτόματα και την παραίτησή του. Στην επίσημη σελίδα του Διαγόρα ο τέως προπονητής δήλωσε τα εξής...


"Νομίζω πώς αυτή είναι η φυσιολογική εξέλιξη των πραγμάτων. Το συμβόλαιο μου λήγει τώρα . Πριν από ένα μηνά δέχθηκα την επίσημη πρόταση της Διοίκησης να παραμείνω στο τιμόνι της τεχνικής ηγεσίας της ομάδας. Ζύγισα όμως την κατάσταση και πήρα την απόφαση να αποχωρήσω από την θέση μου. Ομολογώ πώς πέρα από την καλή συνεργασία με όλα τα παιδιά , είχαμε μια πετυχημένη πορεία . Ο αρχικός μας στόχος όταν ορθά που ήταν να διατηρήσουμε την ομάδα στην Κατηγορία γρήγορα επιτεύχθηκε.
Για μένα κλείνει ένας κύκλος αλλά παράλληλα θα πρέπει κι ο Διαγόρας να οργανωθεί για την νέα σαιζόν που έρχεται ούτως ώστε να σχεδιάσει και να προγραμματίσει για αυτά που έρχονται. Εύχομαι ο Διαγόρας να φτάσει σε περισσότερες και μεγαλύτερες επιτυχίες κι εγώ θα ψάξω την τύχη μου κοντά στην γενέτειρα μου"


Δεν υπάρχουν σχόλια: