Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Aνανέωσε με τον Ατρόμητο ο Φώτης Καραγκιολίδης


Ο Τερματοφύλακας του Ατρομήτου Φώτης Καραγκιολίδης ανανέωσε με την ομάδα του Περιστερίου μέχρι το 2014. Στη συνέχεια η ΠΑΕ Ατρόμητος με ανακοίνωσή της στην επίσιμη ιστοσελίδα της ομάδας αναφέρει τα εξής...


H ΠΑΕ Ατρόμητος βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την συμφωνία της με τον τερματοφύλακα Φώτη Καραγκιολίδη συνεχίζοντας τις «επενδύσεις» για το παρόν αλλά και το μέλλον της ομάδας.
Ο Καραγκιολίδης αποδέχθηκε την πρόταση της διοίκησης για επέκταση του τρέχοντος συμβολαίου του για τρία χρόνια. Πλέον το συμβόλαιο του Καραγκιολίδη που αρχικά είχε διάρκεια μέχρι την 30η Ιουνίου 2011, θα έχει ισχύ μέχρι την 30η Ιουνίου 2014.

Στη συνέχεια ο τερματοφύλακας της ομάδας δήλωσε :
«Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα το νέο μου συμβόλαιο με τον Ατρόμητο και θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και την τεχνική ηγεσία για την εμπιστοσύνη που δείχνουν προς το πρόσωπό μου. Είναι πολύ σημαντικό για έναν ποδοσφαιριστή να βρίσκει ανθρώπους με τους οποίους έχει ταύτιση σε όλα τα θέματα και εύχομαι όλα τα χρόνια που θα είμαι στην ομάδα με την οποία έκανα τα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα να είναι γεμάτα με επιτυχίες. Οι προσωπικοί μου στόχοι είναι να συνεχίσω την σκληρή δουλειά μαζί με τους συναδέλφους μου, να καθιερωθώ και να βοηθήσω την ομάδα ώστε μέσα από τις δικές της επιτυχίες να φθάσω όσο πιο ψηλά γίνεται».

Μετά την επέκταση της συνεργασίας ο Τεχνικός Διευθυντής Γιάννης Αγγελόπουλος ανέφερε :
« Ο Ατρόμητος δείχνει με τις κινήσεις που κάνει ότι επενδύει στο μέλλον και στα παιδιά που η ομάδα μπορεί να βασιστεί πάνω τους. Ο Φώτης διαθέτει μεγάλες ικανότητες και πολλές δυνατότητες. Όσες φορές κλήθηκε, ανταποκρίθηκε με απόλυτη επιτυχία, και έχει όλες τις προϋποθέσεις για να κερδίσει το δικό του προσωπικό στοίχημα και να καθιερωθεί στο χώρο του επαγγελματικού ποδοσφαίρου».


Δεν υπάρχουν σχόλια: